Söndag

Idag har jag ridit lite barbacka på en OHALT häst jjiiippiiii back ión tarack hoppas jag. Han va glad o pigg som vanligt o inget halt efter ridpasset, man vet ju aldrig om de blir värre av att bli belastat ett tag. Men så va inte fallet o hoppas nu att jag kan rida på som vanligt.
När syss o jag va färdiga så stack jag ut till huset o fixade.
Blev grundat i de två rummen där nere som vi hade kvar, trodde vi skulle hinna mera men de tar ju tid o måla två rum väggar o tak. Men nu när de e klart så kan man ju bara blåsa på basfärgen lixom, så de får väl bli nästa helgs projekt.
svärfar har fortsatt o riva ut allt i badrummet där nere så nu e de verkligen tomt golv o tak isoleringarna e borta o man ser bara rören. Så förhoppningsvis kommer de rulla på vart efter o bli klart innan vi ska flytta in?!?!
Har även denna dag lekt med Molly o försökt att få henne lite lydig hi hi.

Åter i morn mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0