Vilken fullspäckad dag

I går va de skitväder så de blev ingen ridnng för min del o hästrana va skapligt blöta när de fick komma in med. Så bara lite fix i stallet o sedan åkte vi hemåt.

Idag va syss o jag på Granngården en väng på morronen o köte nya ridbyxor, grep, arnika o putsmedel som vi  behövde. Så nu har man två par tävlingsbyxor med som man saknat o ha. Så skjudsa jag syss till jobbet o sedan åkte jag till en jobbarkompis skulle kolla på våran bil o provköra för han va sugen på den. När vi va färdiga stack jag hem o bytte kläder o åkte till stallet.
Red ett 45 minuters pass på Anton o han va hur fin som helst trots lite tjafs ett par gånger! Villma fick bli tömmkörd som vanligt på onsdagarna, e ju sååå bra o tömma för man kommer åt dom så bra från backen. Efter deras pass fick båda lite Mash innan dom fick gå ut igen, vädret va ju så bra så kunde inte låta dom stå inne från halv 4 ju. När jag va klar stack jag hem o kasta mig in i duschen för sedan skulle vi åka o köpa golv till de 3 rummen där nere i huset o lite badrumssaker.
Hoppas att golvet kommer bli bra nu?! Men de e snyggt o ett lite mörkare klickgolv som ser ut som plankgolv o så vita väggar till det, vad tror ni kan väl passa? Köpte även handfat med två lådor under o en spegel som vi sett på bauhouse i svart o lyse i spegeln med touch undertill för på o avängning av lyset wwooowww hahhah. Men de tro jag kan va bra för då behöver den ju inte lysa när man inte behöver använda spegeln lixom då får spottarna i taket räcka. ra att vi hade våran egen hantvärkare med oss oxå svärfar =)
När vi va klara så åkte jag bara hem o bytte kläder för så jag kunde åka o ta in hästarna, fick med mig mammsen med så jag blev inte ensam heller.
Så nu sitter vi vid datan o kollar allt möjligt från hus till ny bil mm mm.
Nu ska jag äta glass o hallon åter i morn puss på er










Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Det låter verkligen som du har haft fullt upp ler Låter som renoveringen börjar skynda mot sitt slut. Kul.. Golvet lät jättefint! Badrumsmöblerna har vi likadana fast i högblankt vitt och så köpte vi till badrumsskåpet..

Nyfiken på bilder..

2010-05-26 @ 21:22:24
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Becca

Hej o Tack:-)

I det stora hela är det väldigt mysigt att vara gravid sen kan det ibland vara lite jobbigt oxå med hormoner, komplikationer och onda ställen.

Igår kväll skrek ja till Benny att vi ska bara ha en, han tittade på mig garva och sa de tror ja inte på.:-)

Annars är det bara bra går hemma nu och gör bara saker om faller mig in:-) Hoppas ni mår bra och att det går bra med hus o allt!?!

Kjam på dej

2010-05-27 @ 08:19:23
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Becca

Hej!

Jo visst hör det till min graviditet:-)

Ja men era kids och hästarna kommer väl till huset så småning om?Ni får ta o bjuda ut oss när ni börjar bli färdiga så vi får se hur ni bor :-)

Kjam kjam

2010-05-28 @ 08:39:11
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0