VILKEN TÄVLINGSDAG =)

Sitter nyduschad i bara morronrocken i soffan o myser. Har vart en kanon dag i Nykyrka, jag hade en 0 runda i 1.20n men tyvärr red jag som en kratta o fööööör långa vägar så drog på mig ett tidsfel, men bara o glömma den rundan o gå vidare. Det va verkligen något jag gjorde till 1.30n då jag hade 0+4 fel o red såååå BRA, han hann tyvärr inte upp i en kombination i omhoppningen men kom 9:a på det iaf. Syss däremot hade ju en två kanonstarter i 1.20n va hon 10:a o nolla så klart, i 1.30n va hon dubblennolla o slutade på 3:e plats!
Dom hade även ett meetingpris från agria på 1000 spänn som hon kammade hem o ett fint vintertäcke fån agria. Det roliga va bara att hon fick ta emot dessa priser på MIN häst hahhaha. För vi va ju efteranmälda så vi startade ju tidigt så vi stanna o kolla på klassen i o med att vi fortfarande låg på placering. Vi försökte o hålla koll på vart vi låg o trodde att vi låg 6:a o 8:a typ så vi givk för o ta av dom o åka hem när de sa "3:e plats ERICA ANDERSSON VALLMO" o då fick vi slänga upp henne på ANTON o hon fick trava ner till banan, men de gick ju bra iaf. Men det  eju mycket roligare o fått sitta på sin egen häst då. men en givande o rolig dag för oss båda. Roligt o rida in något med så man får lite pepping =)

I morn ska de jobbas igen o djuern får bara skritta barbacka i morn o luffsa i hagen som belöning efter tävling.
Åter i morn mina vänner, trevlig kväll.

Så här ska de se ut efter en tävlingsdag =)

















Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Gud vad kul. Grattis till er båda!

2010-05-02 @ 21:30:07
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: Tess

Roligt, hörrö! Grattis... =)



Krams

2010-05-03 @ 11:50:38
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Zanny

Fiiiina bilder!

2010-05-03 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0