Här vare SNÖ, SNÖ, SNÖÖÖÖÖÖÖ

Ja här hemma e de faan snö så de heter duga, måste ut o skotta lite tror jag. Har iaf fått planen utanför avskottad av en traktor så det e skönt, bara uppgången o ut till veden som ska fixas. Längar inte efter det för de yr ju snö så in i faan med usch hatar verkligen snön!!!

Igår o i dag blir de ingen ridning för Conny har inga proddhål i sina skor så e de för dåligt väder att åka till ridhuste med. Hoppas på ridning i veckan eller i morgon egentligen, men nu måste vi ju få min bil till Stefan så han kan kolla på den. Så kanske att de skiter sig med det i morgon med =( Vill verkligen rida nu saknar de som faan plus att man lagt upp massa träning o mål med Conny oxå.  

Igår va vi hos Gölle o åt jätte god mat för han fyller i morn. Vi va 12 pers o de va skit trevligt o umgås med vänner. Jag orka inte dricka något så jag körde vilket känns jätte skönt i dag med. Det e ju så mycket nu varje helg i 1 månad så de blir nog tillräckligt med dricka ändå  känner jag. Men största grejen e att jag inte alls kännt mig på top denna vacka efter krocken.

Nahe nu ska jag dona här hemma lite, betalade nyss räkningar med så skönt o få de gjort, fick ju så bra lön denna månad med tack vare en helhelg o en lördag extra =D Kul o se att man kan lägga undan till London o Scandinavium, som visseligen inte e förrens nästa år men iaf man måste ju börja spara iaf.

Bye Bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0