Helgen e över

Ja då va helgen förbi o den har minst sagt inte blivit som planerat.

Har vart ute o kört bil iaf både igår o i dag till o från stallet, då jag har åkt förbi där vi blev påkörda 4 ggr redan.
Idag på vägen hem blev jag även omkörd av en precis där de hände, så jag slutade nog andas i några sekunder för han kom från ingenstans. Igår blev jag även omkörd på ett ställe där jag aldrig skulle få för mig att köra om nån. Så körde han om en bil o slängde sig in mellan den o bussen längre fram med, vilken idiot asså inte konsigt de händer saker när folk e arslen!!!!

Men annars e jag inte rädd för att köra utan jag sitter bara o spänner mig liite, kommmer på mig själv med axlarna under öronen. Det enda jag känner e att jag INTE litar på alla jag möter nu mera, så jag sitter på spänn då med till de e förbi o jag ser dom i backspegeln. Det kommer säkert o släppa om et par dagar eller nått.

Nu hoppas man bara att vi får ut vad vi gav för bilen så vi kan köpa en ny som e likvärdigm men de finns inga som har gått så lite som våran hade gjort så de blir nog svårt! De e två år yngre men har gått minst 1000 mil längre då, så de kommer bli svårt de där.
Skulle även vilja ha reda på varför han killen va över på vår sida, hur gammal han va o hur han såg ut, Ogge såg han ju för han va framme hos han efter att han voltat ut på gärdet. Men han kände inte igen honom sa han, men de va ju mörkt då med. Får se om polisen ringer nått i veckan med o vill ha några uppgifter o kanske att man får veta något mera om olykan.

Annars har jag ridit Conny ponny i ridhuste igår o han gick super bra, dock med gramman så han skulle slappna av. Men de behöver inte va nån nackdel egentligen, man kan ju inte rida han med huvudet i mitt ansikte ändå. Han va superduktig o lasta med han ville bara med o stod o trampade när mamma stängde om Anton. Så nu hoppas vi att de släpper de med o han bara knallar in direkt härdan efter med.
Idag skritta vi en runda med Johanna i stallet o de va faan inge skönt väder!! Men de e bara o skritta med ju så tar vi ridhuset i morn o tisdag, för på onsdag kommer ju kiropraktorn till Conny.

Nu ska jag byta lite lakan i sängen o ta en dusch vart efter, i morn väntas jobb igen o ny vecka.
Ta hand om er där ute 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0