Ledig :)

Idag va jag i stallet ganska tidigt, fast ändå senare än jag planerat. Men iaf så kom Linda o fixade Conny vid tio så jag hade hunnit fixa allt typ innan hon kom. men fasen vilket skitväder de va o väglag för den delen med, tur för mig eftersom jag e såååå SÄKER på mina MEDTRAFIKANTER efter fredagen :(

Hon att han skulle vila i dag o skrittas i morn sedan bara o rida på som vanligt, ska hålla mig till planen med gramman ett tag o bommar vart efter. Så nu e vi med på banan igen o de känns så himla roligt.

Efter stallet blev de frissan (syss asså) o klippa plus färga bort råttfärgen som tittat fram i botten. Blev en ny frisyr med blonda/oranga slingor =)))))) Trivs som fasen med det o kanske att de blir sidecut nästa gång, va lite tveksam denna gång om det. Man vet ju inte om man passar it eller inte?!??!

Släppte sedan in hästarna o hämtade Ogge o skjudsade han till Erics bil som va på Zetterbloms. Vi har ju ingen passat nu mera den blev SKROT som vi trodde, så ERIC har vart så snäll o lånat ut sin V50 tills vi får pengarna för bilen o kan köpa en ny. Skulle ju kunna göra de redan i helgen men man vill juu vet vad vi får för de n innan man köper en ny, så vi inte får ett underpris o vi får tjaffsa med dom.

Nu ska jag invänta GREYS i typ två timmar men ändå ser fram emot det såååååååååå MYCKET just nu. 

Bye bye


Nån ÄLSKAR snön iaf

 
Den LILLA pinnen ;P


Dagens lunch


Bjuder på den :)


Das hår :D

Kommentarer
Postat av: Tess

Fan vad snyggt! Kram

2010-11-24 @ 20:47:56
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Zanny

Vad snyggt det blev :)

2010-11-24 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0