Sååå NÖJD

Blir bara ett kort inlägg om hur GRYMMA våra hästar e!!! Jag o syss red ute med dom på vägarna i kväll med pannlampa, reflexjacka o reflextäck o dom e bara hur coola som helst. Dom bara knall på som om de vore ljust ute o Conny va så mycket mera avslappnad i dag än igår. Eller han va till o med en helt annan häst att rida o då utan gramman med, så i fotsättningen blir de gramman när han e spänd o så av med den när han slappnar av.

Vi travade lite på en väg som e jätte mjuk o bra som aldrig fryser typ, då va vi först med o han bara gick i låg form o travde i lugn takt. Annars blev de skritt mest men de tog iaf 30 min så inte dåligt ändå.

I morn ska de få vila o jag ska fixa dom lite snabbt på vägen hem för i morn ska vi ut o äta med Tess o Anders på kvällen. Ska bli riskigt nice o umgås lite med dom, va ett bra tag sedan nu.

I helgen e man ledig annars o tre veckor fram över med så SSSKKKÖÖÖÖNNNTTTT!!!!

Nu ska jag nörda lite innan jag ska sova, C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0