Lite nytt

Idag har hovis vart o fixat fötterna på djuren, så Villma e nu mera barfota bak =) Han kunde till o med lägga om hennes framskor o Antons bakskor!! Jag gjorde stallet klart o skrittade Anton en sväng ute åt syss. Han hoppade lite igår så han skulle bara joggas lite va taken, men de va ju så fruset på vägarna så de sket sig.  

For hem o va ute med Molly, bytte kläder o kollade vad som behövdes i kyskåpet, så stack jag in till stan igen.
Blev o åka förbi o hämta min vinterdäck till rallypärlan o ta med dom, de hade tyvärr inte tid o lägga om dom så jag tog dom bara. Åkte sedan till rusta o köpte ett par gummitövlar o två vädringsställningar, så vi kan hänga våra kläder tills garderoberna e klara där uppe.

Efter de blev de Maxi o köpte då ett par nya skor innan jag mötte upp Mammi för en runda på ICA.
Blev en del mat in handlat o liten pratstund med mammsen oxå =) Roligt inte så ofta man hinner umgås så nu förtiden.
Blev insläpp av hästarna på vägen hem o sedan promenix väl hemma men min lilla bebis älskling ;P

Nu ska jag äta ägg som jag kokat till kvällsmat, för våran kock hade ledigt i dag här hemma.
Ha en trevlig kväll.


Denna fick följa med hem oxå






Mollans älskade gris kom fram när vi hängde upp kläderna


Så nu e de full lycka här hemma, bara nån vill leka med med henne


Kommentarer
Postat av: tess

vilka söta gummistövlar :D

2010-10-27 @ 21:56:07
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Syster

Snygga de där svarta skorna var :D haha!

Gummistövlarna var coola också :)

2010-10-27 @ 22:04:49
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0