Onsdag

Idag fick Conny laser för jag har tyckt att något inte va oki med honom de sista gångerna jag ridit. Så jag hade rätt trots att jag bara ridit han i lite mer än 1 månad. Han va sne o framskjuten på höger sida både bak o fram till. Så hon körde på lite laser o sedan ska vi fixa en kiropraktior fort som tusan. Hon tyckte att jag kan skritta honom o stärka han ändå tills han blivit knäckt iaf så helt stilltje blir de ju inte. Men ska bli skönt o få ordnng på det så man kan rida på som vanligt sedan.

Blev även lite ny färg i håret o klippningen blev skapligt mycket kortare än jag hade, sååå skönt de va så sjukt långt nu sista tiden.

Va o hälsade på milfen o grodan med ett par timmar mellan frissan o stallet. Han har blivit så stor nu lille pluttisen o e med hela tiden när man pratar o så. Mysigt värre !!!!

Nu har vi även fått en till älg hängandes här hemma, då nu e dom två. Hade vart skönt o de som skjutit dom hade plats själva o hänga men tydligen inte.

Nu ska jag slappa o invänta GREYS! Bye Bye 

Kul med kommentarer från de som läser min blogg =D


Gårdagens nagelfix, ser röda ut men e en skimmrande brun med röda stenar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0