Ska bara........

säga tack till mina underbara VÄNNER för igår, sååå trevligt o mysigt!!!

Idag har jag jobbat o stått i men bara till 4 =D
Blev stallet med syss o fixa Anton för tävling på Vreta i morn. Jag klippte han o syss fixa resten, han va så hmla långhårig redan så de va dax o klippa han igen.

Blev Conny ponny på vägen hem o en tur ute på vägen med han. Det e något som tar i mot i vänstervarvet så han lägger huvudet på sne o tyggar lite med tänderna. Så vi bestämde att vi skulle köra lite laser på honom o inte rida tills han e genomkollad.

Nu ska jag fortsätta softa i soffa!!! Ha en bra kväll mina vänner för de de ska jag ha med min underbara OGGE, som jag älskar mest av allt på denna jord!


Denna köpte jag igår till Mollans mat, så slipper man de fula påsarna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0