SUCK

Ett stort jävla fett suck e de jag känner. Allt bara går emot mig just nu...................
Har inget roligt alls just nu runt mig utan bara elände o skit med folk man känner o jag orkar inte mera!!!

Har flyttat mamma o pappa hela dagen med o inte nog med allt så kommer man ut till en häst som e hur halt som helst!!!! KUL man kan inte se vilket ben de e faan för han e så halt, har aldrig sett en så halt häst i hela mitt liv.
Våran teori e ju att han har gått omkull i hagen för igår va han inte halt alls utan helt som vanligt.
Så blir o ringa hon som kolla på Conny o se om hon kan hitta något innan man går vidare med det.

Nu ska jag fortsätta deppa i soffan med min läsk.....................

Kommentarer
Postat av: Caroline

tänkte bara, det va inte så att han åxå blev skodd då häromdan?

2010-10-30 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0