TACK MINA TJEJER FÖR IGÅR!!!!

Har vart lite dålig på o blogga nu känns de som, men kanske för de känns som de inte händer så mycket just nu i mitt liv.

Men igår va iaf tjejerna här hos mig o de va såå himla trevligt!!! Blev lite vin, tacotårta, skratt o prat om allt o ingenting. Va ett tag sedan vi träffades över lite mat o dricka har blivit en del fika på kvällarna i stället. Men de här måste vi försöka få som en tradition fram över att vi träffas oftare!

Idag ska jag göra nån nytta hoppas jag inte för att jag e så pigg just nu men men. Har iaf gått en promis med Mollan i regnet, men bara man har kläder på sig så e de ju ganska skönt med lite luft.

Ska kanske till Conny i dag med, saknar han massor i o med att jag inte ridit han på två veckor snart. Men nu e de ju inte långt kvar till hon kommer o knäcker honom!!! Ska bli sjukt kul o komma igång igen o då hoppa upp på en fräsh häst =D Ser fram emot allt jobb som ska läggas under vintern o alla förändringar som kommer att ske när han får mer ork o styrka.

Nu ska jag plocka undan efter oss tjejer igår. Fick en fin filt från chili med som jag alltid har tyckt vart så himla mysiga, TACK TJEJER TROR INTE JAG TACKA IGÅR!??!? Så nu blir de o köpa en till sådan så vi har två i soffan.

CIIOOOOAAAA


Kommentarer
Postat av: Anna J

Clara och Anton har en varsin sån där filt.....dom är jätte sköna och mysiga :-)

2010-10-24 @ 21:02:28
Postat av: Becca

Bästa filten nånsin!!!

2010-11-01 @ 16:30:39
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0