TACOS

Sitter o har just ätit tacos framför idol. Kollar inte normalt på idol men men denna gång fick de bli de. Vet inte varför jag inte kollar på idol egentligen men de har inte legat i mitt intresse denna gång kanske?!?!
jag unna oss lite läsk o en chockladkaka med faktiskt, de ni de e INTE ofta alls som de finns godis i detta hus.

Jag jobbade till sex i dag o sedan möttes jag o syss upp i stallet o fixade allt, blev vilodag för Antons del i dag med men han e sååå seg o har fått b-vitamin nu så han ska pigga på sig lite hoppa vi. 
I morn ska de jobbas igen öppning till stäng =) e sista gången jag jobbar varannan lördag med wwiiieehhuuuu. Så härdan efter blir de var tredje helg o då både lördag o söndag, vilket ska bli sjuuukt skönt o få mera ledigt! Så det va roligt att chefen nappa när jag sa att jag gärna jobba så som några andra gör på jobbet. Vi har ju typ helgchefer som då har en helg var o två har ju försvunnit så då passa jag ju bra in där ;P 

Tessan va inne i dag på jobbet med så vi bestämde att vi skulle träffs o fika på onsdag o de ska bli super trevligt verkligen, länge sedan jag träffa nån o hittade på nått! 

Nu blir de en dusch så man inte luktar usch tills i morn :)



Mollan o sin LILLA pinne ;P


 

Kommentarer
Postat av: Tess

Nice! Vi ses på onsdag...=) Krams

2010-10-02 @ 20:59:23
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0