..........................

Kom inte ens på nån rubrik till dagens inlägg men det e ju onsdag o man har vart ledig mmmmm SKÖNT!!
Blev lite sovmorron till nio vakknade till o med av mig själv innnan o de e ju inte varje dag direkt =/
Blev lite tvättta o plockat här hemma o en promenix till svärfar på jobbet med Mollan.
Har fixat vårt stall o tömmat anton åt syss så red jag Conny lite senare i eftemiddags.

Så roligt med Conny att han e så grymt på när man rider ute, som en evighetsmaskin o bara ger gärnet hahha.
Alltid postivit till jobb o pyssel o det e så roligt o bli mött av det när man kommer. Va o köpte ett utetäcke till han med i dag som va 30% på så va de 165 i storlek . Så de va en chansning om han kunde hat eller ej men jag fick byta det om de inte skulla passa sa hon på Avantia, men både Susanne o jag tyckte att de låg bra. Ska se vad mammsen säger om det innan jag tar bort lapparna på det.
Har ridit Conny i 1 månad nu så snart ska han väl byta plats med Villma i stallet :D men man kommer väl sakna Villmisen sååå mycket, älskade Villma.

Åter i morn när jag har nått roligt o skriva. Sov gott



Promenix till slottet o bråviken ser man här


Slottet lång där borta


Framme

Ankorna i dammen på slottet

Kommentarer
Postat av: Elin

vart ska vilma ta vägen?

2010-09-29 @ 23:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0