Flängande

Idag va man ledig som sagt o planen va att jag skulle storhandla o den blev som den skulle, blev även av med all pant som va 6 påsar =) Så nu va ett bekymmer mindre iaf för ett tag. Så innan de va jag o bytte bil med Ogge på hans jobb för jag skulle åka o hämta duschdörrarna som kommit. Men ack vad fel vi hade om att de skulle gå in i bilen HHAHHAHH aa stog där som ett niffo o barra "nae de får vi nog hämta den en annan dag, herrå".

När jag gjort detta så åkte jag hem med mina varor o plockade in dom gick ut med Mollan o donade lite hemma. Så iväg till stallet o skulle tömma Anton men kom dit vid fem så de blev så sent tyckte jag, jag som aldrig tycker något e sent annars när de gäller stallet. Men Granngården hade annons om 4 spånbalar för 249:- så jag beatämmde att jag skulle åka dit o att Anton panton fick vila i stället. Så så blev de o mamma ska med dit en dag o köpa 4 till så klarar vi oss ett tag, hahha fult va samma familj med olika perosner men men man får ett köp per kund så de gör ju inget då =D

Nu sitter vi som två slöfockar i soffan efter o ha ätit o sedan gått med Molllan. Blev potatismos i dag o fixkpinnar så himla gott o har verkligen längtat tills Kingen skulle komma så man kan göra potatismos igen.
I morn e de nya tag på jobbet o sedan stallet efter de o ännu en helg närmar sig. Närsta helg blire 50 årskalas för min älskade o Danne, hoppas de kommer många som de bjudit o att de blir lyckat.

Hej hopp


Morgonpromenixen


Innan pantning


Efter, översta raden e kul hahaha


Mollan ville leka, men nån måste ju ta hand om maten som inhandlats


Denna fick följa med hem från Maxi med, så trött på att diskborsten
bara dräller runt över allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0