FY FAAN VAD JAG E BRA!!!

Idag vare min lediga dag som vanligt på en onsdag. Så följande har jag hunnit med eftersom jag e så jävla bra ;)

-Promenix med Mollan o frukost
-Satt igång diskmaskin
-Tvättat x antal masniner med tvätt
-Slipat & målat fönstret i badrummet
-Monterat Ikeaskåp
-Damsugat & plockat iordning
-Lek med Mollan
-Plockat massssa äpplen till hästarna  
-Ridit ut en sväng med Conny, gick suuuper BRA
-Fixat vårt stall + ridit Anton & Villma
-Hämtat ut ett paket på Ica på vägen hem
-Lagat mat; lax & potatismos
-Torkat golvet

Så nu ni ska jag rensa en hel ikeapåse med strumpor o underkläder som e tvättade, men Ogge får nog oxå hjälpas lite=P

Ciao friends


Så här roligt e de när MATTE e hemma o bara städar o styr


Connys kompisar på gården =)


2 såna här sötnosar finns det med om någon vill ha o kela med hemma?!


Slappisen i hagen


Mmmm skööönt i solen


Snyggningen då


Ja så va de ju inte allt för roligt o vara med på kort. När utrustningen e
på ska man bara ut ut ut o iväääääg =)


Kommentarer
Postat av: tess

fan va läskigt lik han är gurra :p

2010-09-23 @ 11:18:30
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fartfylld dag :)

2010-09-23 @ 22:11:37
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0