Torsdag

Idag har de vart en bra dag på jobbet o tiden har barra rusta förbi. Blev en snabbis hos hästarna i dag bara fixade allt o mockade. Syss behövde inte åka ut tyckte jag när jag ändå åker förbi stallet på vägen hem. Tänkte att jag kanske skulle hinna lite hemma eller iaf komma hem lite skapligt en dag =D Någon dag ska dom ju ha vila i veckan o det passade nog ganska bra i dag för de stog o sov när jag kom. Rörde sig inte förrens jag fixade med kraftfodret, då jädrar bankades det i dörrarna! Saknar vekligen o ha eget stall nu känner jag o att man har dom hemma framför allt. Villma ska ju flytat till en i klubben så länge antagligen, så om vårt stall hade vart färdigt hade man ju bara kunnat låta henne lalla här hemma i stället. Men men de kommer ju vart efter, så bara o väta påt.

Så nu står tacopaj ala CARRO i ugnen mmm ska bli såååå GÖTT!!! Massa god sallad till oxå så e de fulländat.
Ogges pappa kommer ner senare till oss o ska se om han kan få igång våran vatten pump för den hade tydligen bara stannat förut när jag pratade med Ogge. Lite handikappat utan vatten lixom!!!!!

Denna hade en tjej som status på gfejjan igå o va tvungen o sno den=DDDD

Du är på bussen när du plötsligt inser att du måste fisa. Musiken på bussen är verkligen hög, så du tajmar dina pruttar med takten i låten. Efter ett par låtar börjar du känna dig bättre och har inget mer att ge. När du lämnar bussen märker du att folk stirrar på dig, och dom ser verkligen arga ut. Det var då du insåg att du har lyssnat på din iPod hela tiden!!!

Nu ska jag nörda vidare på fejjan o lite bloggar, Over And Out!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0