VILKEN SJUKT ROLIG HELG !!!!!!!

Japp i fredag vare fest så de heter duga! Ogge o Dannes 25års fest i Djurön. Helt sjuuukt roligt vare o viket drag, kändes som alla eller aaa nästan alla hade med sig sitt patyhumör. Alla bara släppte loss o dansa gärnet till typ halv tre o de va så himla roligt. Känns bra att de blev lyckat o att de flesta hade roligt!!!
BILDERNA FRÅN FESTEN LIGGER PÅ FEJJAN!!!

Tyvärr fick man ju sota för de igår att amn hade så roligt, genom o sova till typ 17 eller nått. Orka inget fasen här hemma o tur att syss hade hästrana o jag dom i dag kan jag säga. 

Så i dag har ja iaf tvättat lite, lekt med Mollan, vart hos våra hästar o hos Conny. Blev även pizza från husby men dom e faan inte goda alls BLLÄÄÄÄ. Bara en nödlösning mellan jag va i de oika stallen som vi skulle få i oss lite mat. Svärfar e de iaf liite ordning på så nu e duschen upp o kan användas =D I morn kommer våra Ikea saker med så snart e de väl lite mera ordning där inne, tagit ett bra tag men men så e de ju tyvärr när man gör allt själv. Satte ihop ett par mappar o två lådor med lock som vi ska ha i hyllan som kommer i morn med i brist på annat o göra i förmiddags.  

Annars har de inte hänt så mycket TAKLÄGGARE SÖKES FORTFARANDE DÅ DEN SENASTE INTE ENS HÖRT AV SIG OM OFFERTEN O INTE GÅR ATT FÅ TAG I MMMMOOOORRRRRRR!!!!!!!

Åter i morn!




Enda bilden jag palla o lägga ut, då vårt internet e heeelt fuckat asså !!!


Kommentarer
Postat av: Toker

35års fest? Fyllde de 17,5? :)

2010-09-12 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0