Måndagen den 18 April 2011

har vart helt underbart FIN hahha =) Ne vars men den har vart helt underbar o det va såå skönt o få åka ut till stallet o vara ute i solen o tömmköra bebisen. Blev bara ett kort pass då han ska hoppträna i morn så han kanske slipper ha träningsverk. Men har kommit underfull med att han e väldigt lugn på töm så ska försöka jobba han mera i galoppen på töm än jag gör när jag rider. Han blir ju springig o så speciellt i vänstervarvet med, så man blir nästan osams o de e inge kul, för han blir så irrrig att han inte går att få stopp på han då. Så de sista man behöver e att man blir osams för då e ALLT man jobbat med de passet förstört. 

Syss fimlade en snytt så ni får se hur BRA han går iaf, tredje gången jag tömmar honom med =) Han lär sig snabbt o kommer säkert att bli ännu mera musklad om han tar till sig detta arbete.

Hoppas att min älskade kommer hem snart, han meckar i garaget för nått med lastbilen gått sönder. Sa att han skulle ringa på vägen hem om han ville ha lite fruktsallad o kesella som kvällsmål. Stannade på Ica en snabbis o handlade massa billig frukt, bamsemango för 10 kr tex wwwiiee gött gött. Jag som synda som faan rent ut sagt i helgen o åt en halv chockladkaka o drack läsk till maten, fy mig hi hi. Men nu e vi nyttiga igen o de blev keso till frulle imorse o i morn med =)
Hej hopp i galopp ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0