Nice dag

på jobbet o i stallet =)
Red bebis lite i Antons sadel för o se hur den låg på honom, eftersom han måste byta sadel sa Linda igår när hon va. Så vi får se hur de blir med sadlar hit o dit. Conny ska få sig en check i morn av Linda med så syss åker ut o tar de, ska bli skönt o veta om de sitter nått i vänstervarvet eller inte.

I morn e de jobb till 18 o på lörsdag och söndag lika så, suuccckk känner jag nu men faan vad bra de känns på söndag när jag kommer hem igen. Ogge o hans familj ska bila bort hovarna i stallet o gräva ut för plattorna medans jag roar mig på jobbet. Så hoppas de hinner allt de planerat över helgen =)

Herrå friends höres




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0