Söndag

Då va denna jobbhelg över o nu väntas tre lediga helger till nästa =) wwiiieeehhuuuu vad skönt de ska bli med lite ledigt igen, eller aaa om jag känner mig själv kommer de bli mycket hästar o stall. Har ju tävling varje helg o så ska de rivas stall med så de kan tvättas snart. Så som sagt inge slappande men ledigt från jobbet e ju mycket värt de =)

Dagen då på jobbet har gått bra trots att jag ladda upp i morse med alvedon o en kopp te när jag kom till jobbet. Mådde inge vidare alls när jag vaknade bbuuuhhuuu...... sååå snorig, ont i halsen, ont i huvudet, illamånde o snurrig. Inge vidare alls, men lite luft när jag gick med Mollan i morse gjorde lite iaf o så tabletten.
Min mage började ju strejka med så de va segt med att kunna äta nått =(
Har gjort tacopaj nu med men de blir inge man kan äta av heller, får så ont då så de e inte värt de lixom. Bättre att vara hungrig och bita ihop tills i morgon. Hoppas att de e bättre då o man kan äta annars får man vänta ännu längre.

Ne dax o kissa vovvisen o sedan hoppa in i duschen. Kl 06.00 ska man va på jobbet igen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0