Torsdag

Idag va de halvkortdag på jobbet till 17 =) Blev bara en snabbis tilll stallet för båda fick lite vila idag, de va dom värda iaf Conny bebis. Han ska joggas o badas i morgon inför Sörping på lördag.
Lagade lite mat här hemma o sedan har jag mest slappt, orkar inte göra nått idag......
Har förresten satt klockan på en timme innan jag egentligen ska upp för jag ska ut o gå en lååång promenix med vovvis, men har vart såå TRÖTT så jag snoozar tills de e dax o gå upp.Fattar inte att jag gjort de varje dag men nte lyckats, så i morn ska jag fasen upp o gå!!!!

Våran micro då som inte kommer nån gång!!! Dom ringede i måndags o sa att de kommer på tisdagen så Ogges mamma va här nere o skulle ta emot den, men den kom aldrig =/ Så idag kolla Ogge på internet där man kan följa hela processen o där står de att Oskar Karlsson har tagit emot den i tisdags kl 11!!! EEHHH OKEJ, Ogge jobba o micron finns inte?!?!? Så vi får se om han får nått svar på vart den e i morn.
Ne nu ska jag hoppe in i dusha o sedan nanna kudden. Puss o hej leverpastej


Så här kan man ju ligga oxå ;P hihiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0