Dåligt av mig

snacka om att jag inte orkat blogga då..... men drar en kortis om vad som hänt och komma skall ;P
Jag har klarat min första jobbvecka och de har gått över förvänningarna faktiskt, kort vecka med men nu väntas vecka med helhelg :(

Conny e igångsatt efter en veckas vila, men känns inte helt hundra så ska ringa Linda imorgon. Syss och jag skulle löshoppa lite studs för att de skulle få göra något skoj igår, de va då vi såg att han tar ett kortare steg med vänster fram. Plus att han ser dynghalt ut med när han går på volt men inte på rakt spår. Så Linda ska få kolla så får vi se om det löser sig, han va ju exakt så en annan gång med som hon kollade på honom.Litar ju fult på Linda för hon har vart superbra alla gånger hon vart ute :D

Taket e snart klart med wwiiiee eller ja det e 1 av 6 delar kvar att byta underlaget på innan allt e klart för att lägga på pannorna. Känns helt underbart att de gått så "fort" ändå trots allt.

Helgen 27-28de ska vi iväg gilrsen och jag, så nu har Sanna  och jag fått en packlista och jag säger barra de undra vad som verkligen behövs på den listan och inte ;P Detta e lite bland annat:

Underlakan, påslakan och örngott
Hygienartiklar inkl Handduk
Bikini
Partykläder
Bekväma kläder och skor att ha på sig direkt på lördagen
Partyskor
Pass
Pengar
Alkohol
Paraply
Jojjan - Myggspray
Sanna - Toarulle
Linn - Kollegieblock och Pennor
Carro - Skavsårsplåster
Men de ska bli såå kul och se vad de hittat på iaf ;P Så ska bara Sanna och jag hita på nått med hiihi kan bli mera svårt haha :D

Igår va Sara och Adde här så vi käkade tacos och spelade kort plus snaqckade skit till halv tre på natten, men då sa min kropp god natt orkade knappt hålla ögonen öppna. Men mycket trevligt vare iaf :D

Jahopp me va väl allt tror jag för denna gång, slänger ut lite bilder från dagarna som gått. Puss och kram




















Kommentarer
Postat av: maria

hej din blogg var jätte fin=)

jag gillar också hestar fin häst hej då

marialayou

2011-08-20 @ 16:47:31
URL: http://mariassuperblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0