Fika med girlsen

va de som gällde igår och SATAN vad mysigt de va :D Satt på sannas balkong i solen och mumsade goda baguetter och drack te. Så humla skönt och kul att träffa dom igen. fick lite mera info om nästa lördag då vi ska åka till ........... jaa de vet vi ju inte ännu men de ska bli kul :D Spännande och se vad de hittat på för galenskaper hihi ;P
Gick även ner för att kolla på fyrverkerierna men det kan jag säga FAAN såååå ÖVERSKATTAT, 3 minuter lixom hallå!??!?Så nu bojkottar vi dom och födelsedagspresenter :D
 Så kan jag tillägga att de fasen e fjortisarnas paradis Agustifestenn, de bara kryllar av dom ÖVER ALLT!

Lämnade även in telefonen igår, men då INTE på Onoff hahah blonide har ingen koll på att de konkat lixom. Så de blev Expert efter ett tips på fejjan, jätte trevlig kille så nu blir den borta 14 dagar typ. Så förvänta er mindre bra bilder under denna tid :(

Nu ska jag slappa vidar till duschen tror jag och sedan nanna kudden inför en jobbhelg :( bbuuhhuuuu VILL verkligen INTE!!!!! Men man får se fram emot de TRE LEDIGA kommande helgerna i stället. C YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0