Fredag

Ligger just nu i sängen och skulle egentligen sovit för läääänge sedan men men. Måste ju blogga lite ;D Dagens ros kom med idag till de som hjälpte oss när vi fick släpet i diket, hoppas de ser den!!!! Fick en liten present till Minisessan idag av Linda med hihi gullig. Så i kväll efter vi ätit lite tacos fyllde jag i alla papper till fkassan och skrev ett brev om varför jag borde på havandeskapspenning. Så nu jävlar om de nekar det då!!!!!! Fick höra senast idag att jag hade liten mage så jag slänger ut en från idag får ni se och bedöma ;P Nu dax att sova imorgon e det jobb till 18 sedan lite nyårsfirande med vännerna. Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det eviga tjatet om liten eller stor mage :P trött man blir! haha. Så länge barnet mår bra och växer som det ska ser jag det mera positivt än negativt med liten mage :D Bristningar, klumpighet mm. Fin är den alla fall kusinen :) Gott nytt år på er.

2011-12-31 @ 10:13:59
URL: http://liifberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Min mamma tyckte du var jättefin!! Lagom mage skulle jag säga och jag tror den växer på sig rejält i slutet!! Du är så vacker blivande mamman! Love you

2011-12-31 @ 12:29:25
Postat av: Jessica

Som sagt, inte långt kvar! tidn går så fort, eller? haha. Ska bli spännande att se när vi får! Lagom stor är bäst, o mitt på kurvan är vi ju båda :D haha. Och större lär dom ju bli de sesta månaderna nu! Ta hand om er!

2011-12-31 @ 12:37:01
URL: http://liifberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0