OJ OJ OJ

DÅLIGT uppdareing fy fasen, inte sedan i tordags rättare sagt. Men har ju jobbat fredag och lördag och idag va de fullt upp med.

Fredagen: Jobb till 16 och sedan lite stallfix och hästarna fick vila. Hem och gjorde mig i ordning och stack till mina underbara TJEJER för lite fredagsmys och pizzaätande. Så mysigt och träffa dom igen och prata om allt och ingenting hihi. Dock blir de ju liiite mycket bebisprat för mig och Monica, hoppas ni andra inte tröttas ut ;P Så STORT tack Milfis för alla kläderna :D TACK alla tjejerna för mina fina presenter!!!

Lördagen: Jobb till 18 och sedan tog jag stallet efterår för syss va inte hemma och mammsen jobbade, så hon även skulle slippa åka ut en timme innan jag kom ut när jag ändå åker förbi lixom. När jag kom hem blev de lite matlagning med Minis pappa och god efterätt i form av färsk frukt och vaniljkesella mmmm. Somnade så klart i fossan som Alva säger ;D Men vid halv två kröp vi ner och somnade som stockar.

Söndag: Tidigt i stallet med syss och red pållarna ute i snöyran typ, inge vidare men de känns bra att de fick motion iaf, i morogn blir de ridhuset igen yyeess. Körde lite ved med darling och åt pizza IGEN med svärföräldrarna och darling innan dusch. Vid 14 va de sminkvinsning och på vägen hem lite handling. Lagade mat och fixade matlådorna med så de va klart innan jag slog mig ner i soffan för att slappa lite. Men blev sortering av alla bebiskläder vi fått i olika storlekar, så nu e de 1 påse vara med stl 50, 54-56 och 62 så man har liiite koll lixom hihi.

Nu ska jag fortsätta pyssla lite på datan med diverse saker. Puss och kram på er vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0