Torsdag

Idag började jag dagen med ett besök hos BM och första mätningen av magen och lyssna på lite hjärtljud :D Mina värden va jätte bra sa hon och de va de ju förra gången med men nu ännu bättre så jag hade blivit förvånad OM det hade vart dåligt och att jag skule äta järntabletter eller så. Är ju lixom huuur pigg som helst och mår GREAT. Hjärtat lät jätte bra och Mini gav apparaten en rejäl spark med hiihi ;P Magen då jo den va exakt på kurvan som den skulle vara så de va ju bra med med, trots att vissa tycker att jag har liten mage. Tycker dock själv att de hänt ganska mycket de sista veckorna!

Stack till Sörping efter Bm och hälsade på fam Lindroos/Fornander. Blev lek med Alva och lite bebismys med Elsa, prata och fika med mamman och pappan samt massa klädeskoll. Närmare två hela påsar en med tre overaller och två tjockare tröjor och den andra med massa bodys, byxor och pyjamas :D Sjuukt mysket fina och bra kläder så nu blir de att köpa "stora" storlekar när de ska handlas. TACK SÅ MYCKET LINDA OCH CLARENCE!!

Sedan blev de stallet och skrittade lille grå i 50 min åt syss, lika knäpp och rädd för saker som vanligt hahha. Han verkar ju vara på bättringsvägen iaf så de e ju positivt :D

Nu ska jag hoppe in i duscha och sedan chilla i soffan, i morgon e de jobb 12-22.15 :/ Känns så där men men bara köra och de blir stallfix innan jobbet och vilodag för pållarna tack vare detta pass. Ska jag rida innan blir de ju sviiin TIDIGT ju och de orkar jag tyvärr inte. Ska ju rida både lördag och söndag så EN dag dör de inte av. Puss på er











Kommentarer
Postat av: Tess

Oj, vad mycket fint! Nu behöver du knappt köpa nåt.. Kram

2011-12-09 @ 19:51:36
Postat av: Johanna

Me visst e det bra!!! :)

2011-12-09 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0