Dåligt med uppdate här då

eller hur????!?!??!?

Jag har ju jobbat hela helgen därav ingen uppdate för jag vart så seg när jag kommit hem.

Men iaf så har de inte hänt så mycket mera just nu, Conny har fått lite vila o i dag joggade jag en pigg häst.
Anton va med till ridhuset han oxå så fick han lalla runt barbacka lite bara. Hans ben e jätte fint inge svullet eller varmt men såret e ju inge vidare ännu. Saknar en skorpa på det lixom, hoppas att de blir snart så man kan sluta tvätt o greja för att smutsen ska hålla sig borta.
I morn e de hoppträning för Conny bebis o mig, ska bli SÅÅÅÅ KUL!!!

Ne de får bli allt för i dag, tråkigt men sant.
Vet inte vad ni vill läsa/inte läsa????

Hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0