Onsdag igen

Börjar med att träningen igår vart oki...... inte allt för nöjd med min ridning o så men men. Syss filmade med så då kan man se att de inte e så farligt som de känns. Har ju lite svårt o släppa att de gick så himla bra förra gången vi hoppade med honom.
Men en framgång e iaf att han inte hittar på hindert längre o bara går första gången, dock liite osäker men men de kommer de med.

Idag va man ledig som vanligt o de va sovmorron till åtta o sedan gick vi upp jag o vovvis, som för övrigt låg raklång på Ogges sida i sängen med huvudet på hans kudde när jag vaknade. Hhahha knasigast lilla sötisen =)

Åt frukost o kollade lite recept på internet innna vi gick ut på morron kiss jag o Mollan. Fixade lite inne innan jag åkte till stallet o fixade lite innan hovslagaren kom. Blev omläggning av alla 6 skor denna gång GILLA GILLA sa plånboken!!! Antons sår va tort i dag med så de gick o smörja på lite salva innan de gixk ut i solen o äta ur sin nya höselagebal. Dom va helt uppblåsta o travade runt medans de glodde som tuasn när jag öppnade balen åt som, hahah så stööörrrddaa.

När stallet va klart åkte jag förbi Ica hemma o handlade lite, åt även kesella med kiwi o drack en kopp te med Ogges mor o far.
Sedan stack jag o Ogges pappa in till stan för att hämtade de efterlängtade fotöljerna som kom redan efter TVÅ veckor, va ju preleminär leverans 5 veckor när jag beställde dom. TACK FÖR HJÄLPEN TILL OGGES MAMMA O PAPPA FÖR HÄMNTNING O DITSTÄLLNING HEMMA =) 

Så tog vi in hästarna på vägen hem oxå o de gick ju bra som vanligt.

Lägger ut en bild på hur fotöljerna blev, nu står dom mitt i rummet eftersom vi inte har hittat nån bardisk ännu. Men jag e jätte nöjd o Ogge godkännde dom oxå vilket känns bra =) Bara en tavla, lampa till taket o en golvlampa som ska dit vart efter.

Nu ska vi äta lite LCHF lasagne. Bye bye







Kommentarer
Postat av: maria

gud vad fint ni har det!

2011-02-09 @ 20:00:58
URL: http://mariabagenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0