Söndag

Utsläppet i morse o en tripp till ridhuset med kusarna =) Blev ganska hård trimmning för bebis i dag o vi avslutatde med ett sockerbitshinder som lydnad. Syss provade även han lite i dag o de så mycket bra ut men de va ovant sa hon o de förstår jag ;P Liiiite skillnad mot Anton panton lixom.

Va hemma tidigt i dag o nu e klockan bara kvart i tre juu =D Mollan har nyss träffat Doglas en annan hund med o de gick ganska bra, andra gången nu så de blir bättre o bättre. Hoppas på att de ska kunna leka lite o ha kul ihop, för en så länge har Molly mest brytt sig om pinnar o skällt lite på han. Men de kommer väl vart efter o de ska kanske träffas hos Doglas med så hon inte e på sin hemmaplan heller, då kanske de blir lite bättre.

Nu ska jag äte lite mellanmål o de får nog bli keso tror jag, har ju fubbat så mycket nu i helgen ändå med maten. Ska ju ner tll mitt mål lixom o nu e jag ju under 60 sträcket med =D!!! Känns bra när folk till o med säger att de ser att man gått ner. För jag själv märker de inte mera än att ridbyxorna sitter slappare över rumpa o lår.

Bye bye friends


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det går väldigt långt ner. Jag ska dit den 11 mars igen, kan kolla om det finns kvar då och gör det det så kan jag köpa med ett om du vill?

2011-02-20 @ 16:49:49
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Tess

Tja!



Det funkar alltså med din diet? Hur länge har du kört nu? Å gått ner hur många kilo?

Jag vill oxå... =)

Duktig du är.



Kram

2011-02-22 @ 15:52:45
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Gjermundsine

Sehr schon, gut gemacht

2012-06-18 @ 12:09:13
URL: http://gjermundsine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0