Vilken dag!!!!

Nr 1 ; Våra bks tog en som vi har vart efter ett bra tag, o han har sitt barn med sig på köpet jjaaaaaaaa!!! Sån e jag som tycker de e sjuuukt kul o ta såna som man vet snor men aldrig kunnat sätta dit.

Nr 2; Ogge har köpt en bil, eller ja det e nästan klart iaf. Den ska skrivas på oss i morn o hämtas då. Sjukkkt GLAD jag e nu mera. Men har man vart utan i snart TRE MÅNADER så har man annledning till o vara glad va!!??

Nr 3; Conny gick så himla bra i ridhuste i dag när vi hoppade bana. Börjar verkligen fatta galoppen nu o inte dra på som han gjort innan o inte heller bryta av. Idag kunde jag påverka han lite framför hindrena o de e ju alltid kul.
Lägger ut två filmer o jag rider inte superbra alla gånger o rider i väga han lite ibland osv. Men över lag e jag ganska oki på ryggen, trots att jag låter han gå i korsgalopp många gånger i stället för o rätta den.
Men jag e lite kluven där för jag vill att han ska rulla på o att jag ska slippa göra volter o så där emellan. han blir ju så stark efetr o de tar så lång tid innan jag kan fixa galoppen, så aja han får rulla på i kors o tvärs ;P

Åter i morn igen då ska jag ha sovmorron till nio!!! Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0