26e Januari

Idag va jag o fixade lite nya naglar på morgonen o de blev lila denna gång med lila o rosa glitter =)

När jag va färdig där stack jag o hämtade upp syss så tog vi en runda på stan o lite lunch i hop. Mycket trevligt va de o jag köpte ett par örhängen för 19 SPÄNN!!! Fatta 19 spänn inte helt fel o en ny mascara med blev de för den gamla va inge rolig längre.
Va  även på chili o köpte en tvättkorg som jag spanat på ett tag men aldrig köpte den, fråga mig inte varför men men nu e de hemma iaf. Lyckades även övertala Ogge om att jag skulle beställa de där fotöljerna som jag sett där med, som skulle bli superbra till vårat barrum. Så nu blir de o vänta till v 9 tidigast sa hon innan de kommer hem, men hoppas att de blir så bra som jag tror så de kan vara värda att vänta på.

Släppte in hästarna o gjorde stallet på vägen hem med så de blev klart tidigt idag kan man säga, tro jag åkte därifrån vid tre. De skulle ju inte vila i dag enligt mitt schema men i o med att Conny gick ganska hårt både igår o i måndags, så kändes de bra me lite vila för han i dag.

Nu ska jag fortsätta nörda o laga lite mat, tur den sköter sig själv i ugnen ;P  Ha en bra kväll alla!!


Inte bästa bilden men ni får nöja er med den


Nya tvättkorgen


Hästarna stog o sov i solen när jag kom o skulle ta in dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0