Har sagt de förr o säger de igen

CONNY e sååå duktig!! Eller hur Adde?!??!?! hahhah

Idag klippte jag hela honom medans jag väntade på att mammi skulle komma till stallet. Han va jätte duktig men blir ju lite spänd så fort det e nått nytt , så nu blir han inte svettig alls mer än i huvudet. Har inte vågat mig på huvudet eftersom de va andra gången i sitt liv han blev klippt i dag. Men planen e o ta halva benen o halva huvudte på torsdag då Anton med ska klippas.

Blev lite sockerbits banan i dag bara för o rulla på o ha rätt galopp mm mm. Han gick in bra i släpet med trots att han inte åkt själv på en månad typ. Men de ska han ju med träna på lixom, kan ju inte alltid ha Anton med sig. Anton o syss va inte med i dag då syss fortfarande e sjuk.

Nu ska jag dona lite här hemma så hej på er










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0