Inte enligt planerna

Idag skulle jag rida som jag skrev igår, men de blev ändrade planer.
Det snöade o blåste som fasen ju så mamma ringde o sa att jag inte ens skulle åka till stallet i detta väder.
Inge ide o ge sig ut med släpet heller när hon fick gasa för o komma till o från stallet med bara bilen.
Så hon fixade det åt oss då syss va i Linköping på förmiddagen o skulle inte rida i dag ändå.

Blev massa gjort här hemma i stället denna lediga dag, eftersom Ogge med va ledig :)
-Körde massa snö med fyrhjulingen o Ogges pappa med traktorn
-Damsög o torkade golven
-Plockade i ordning i köket
-Badade Molly
-Tog in två skotkärror ved
-Lekte med Molly
-Slängde ut granen o tog bort alla julstjärnor

Så nu sitter man o slappar i soffan efter en nyttig middag. Känns så himla bra o sätta sig i soffan när man fått massa gjort här hemma :)

Åter i morn kanske om jag har nått skoj o skriva då. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0