Lchf tacopaj

står i ugnen så jag passar o slänga in ett par ord här. Blir väl som vanligt om min älskade häst o hur BRA han är ;P Ne vars men dagens ridpass va han såååå fin på, red lite bommar på volt en kortis i traven. Vill inte ta galoppen eftersom han blir så het då, så syss rulla ihop dom till galoppen så han bara tog ett steg över alla tre.
Han gick i lugn galopp o jag red både på volt occh åtta över, försökte bara jobba med att han skulle va lugn o söka sig neråt i formen lite.

I morn ska de bli lite hoppövning igen tror jag, syss får nog filma då=)

Nu ska jag ta ut pajen i ugnen som ser ut att bli sååååå GOD, luktar svingott verkligen. Tycker jag klarar maten kanonbra o vågen e nera på 60 nu, så tre ner iaf hittills men inget jag märkt av nu tyvärr. Men fortsätter ett tag får vi se om de kan ge lite mera ändå.

Cioas


Gårdagens hoppövining förresten


Antonsötisen fick följa med till ridhuset o bli ledd med sitt bandage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0