Måndag

Veckans träning för Conny:

Lördagen; Hoppning med Kicki i form av styrka o snabbhet
Söndag; Jogging, kanske lite träningsverk
Måndag; Bommar på volt i galopp och trav
Tisdag; Hoppa någon övning eller liten bana
Onsdag; Vila eller lite jogging lösgörande
Torsdag; Skritta ute eller vila
Fredag; Ridhuset
Lördag; Ridhuset
Söndag; Vila

Han gör verkligen framsteg nu mera o man kan till o med lasta han själv. Slänger bara upp grimskaftet på halsen o han knallar in vare sig han e först eller sist in =) Kul med en så klok unghäst, fast nu e han ju sex så liite klokare ska han väl bli ändå.

På onsdag ska jag fixa naglarna o vad jag LÄNGTAR, va?!??!? tänker säkert många men de e ett skapligt beroende kan jag lova, de vet nog ni som röker eller snusar att de kan va svårt o sluta med det. Samma här, får se vad de blir för färg denna gång!!!

Annars e livet ganska oki just nu bara en bil som kan få komma till oss, så om nån vet nån som ska byta in en Passat 4-motion årsmodell 08, med lite mil, dragkrok och mycket utrustning så tipsa gärna =)

Vi ska ju till fjällen kompisgänget v 11 tors-söndag så de skulle va skönt om man hade en bil tills dess, men jag hoppas inte på nått längre så bara leta vidare :S

Duschen kallar ciao ciao..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0