Sen uppdate

Igår va vi i ridhuset o red en sväng då de inte blev nått i torsdags om jag skrev tidigare. Men han gick lite jogging o så blev de övning på volt över sockerbits hinder för första gången. han gick riktigt bra tycker jag trots att de va första gången, vände bra på böjda spåret o rätt galopp för de mesta. Syss fmlamde lite de första gångerna jag gjorde övningen med så ska lägga ut filmen här tänkte jag. 
När han fått pusta lite så gick han super bra o va helt klockren, men de fick vi ju inte på film tyvärr!! 

Idag fick han vila o i morn med som planerat o nästa vecka ska de bli lite hoppövning nån dag med, så han får lite mera skinn på näsan till helgen.

I torsdags börja jag köra LCHFmetoden :)
Ska mest göra de som ett test för o se om man kan losa lite kilon om man lägger om kosten. Som alla vet så har ju inte jag tid o springa på gymmet i o med hästarna.
Hittills har de iaf gått bra men lite svårt o skiippa brödet helt eftersom jag äter frukost på jobbet varje dag.
Men de har blivit en brödskiva, en avocado, vatten o 2 clementiner. Har ätit sallad till lunch både igår och i dag.

Så nu e de bara o försöka hålla i de lite o hitta några bra hemmaövningar som jag kan göra varje dag typ ;)

Hej med er


Kommentarer
Postat av: tess

fiiin han är Johanna :D

2011-01-08 @ 21:32:29
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0