Dåligt med bloggande på senaste. Men det ...

2011-07-07_12_30 (MMS)

Dåligt med bloggande på senaste. Men det e mycket fix här hemma med taket och hallen. Men bra blir det när de e färdigt hoppas jag. ridningen flyter på och i helgen va väl planen att åka till vrf och hoppa lite ihop med kicki :) ikväll här jag träffat mina tjejor gör Linn. Fick goda mackor och jordgubbar med glass, tack för i kväll. Ska bli sjuuukkt kul och se vad vi ska hitta på för resa i augusti som carro och Linn planerat!!!! Imorgon blir det syss och fixa håret i form av blonda slingor. Kanske en snabbis på hc och kolla efter en långklänning till helgens 150 års fest. Det e k nämligen ett tema så jag har inte den bästa färgen på benen för den så att säga. Nej dags att sova lite då. God natt, pufften ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0