Fredag kväll

Sitter just nu och smälter den goda tacosen jag och älsklingen ätit. Orkade inte grilla och styra idag så de fick bli god tacos i stället.
Syss och jag har packat allt inför morgondagen då hästisarna ska få nytt hem :D Skippad ridnigen då de satte igång och bara vräka ner när vi skulle ta på dom. Men det e ingen som dörva lite vila för tusan. Även att de blev de igår för deras del med då de va studentfirande, gjorde stallet vid utsläppet HALV SJU!!! De ni e va hurtigt av mig hahha. Äsklingen o hans bror va med i tidningen idag från studenten =) Snyggaste ickestudenten då barra <3

I morgon e de firmafest med Ogges jobb och de ska bli trevligt!! Tror de hittat på nått lurt med då alla MÅSTA ha med sig badkläder ;P Så de e ju tur man inte e blek eller så...hm hm

Aja hörs på söndag igen, slutsvamlat för idag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0