Hunnit med en hel del

under dagen :D
Tog iaf sovmorron till halv nio och åt sedan lite frukost framför fejjan så klart ;P vad annars hahah.
Stack in till stan kvart i 11 då jag skulle besiktiga pärlan halv tolv på Herstaberg, BLANKT papper för övrigt wwiiieee. Dessutom trevligast killen heeelt sjukt trevlig och glad!!! Dagens ros till han :D

Stannde på maxi när jag va där och bytte en skjorta åt Ogge som va lite för stor, handlade lite på Ica med. Blev sedan City Gross efter de och köpte hästsaken; kiselgur, olja och insektsspray som jag inte provat förut så vi får se hur den e. Så köpte jag en dynbox med till våran utemödel och olja på jysk, men när Ogge kom hem och kollade på den ser han att den e sprucken i locket vilket jag inte såg att den va på utsidan när jag satte ihop den. Bara att de va lite på insidan men tänkte aahhh va faan skit samma på insidan, såg ut som de gör när färg spricker. Så i morn blir de att ringa och kolla om man kan få byta locket?!??!

Väl hemma igen så satte jag som sagt ihop lådan innan jag stack iväg till hästisarna och longerade Conny lite inspännt, jogging. Tycket han förstjänade att ta de lugnt nu när han gick bra igår. Dom va skapligt sugna på att gå in för övrigt, för de va massa djur på dom som irriterade.

När jag va hemma efter stallet så gick jag ner i mitt stall och provkörde två maskiner med schabrack, för att se så maskinen fungerade som jag ska ha där. Svärfar BÄSTA svärfar har kopplat in den lite på prov bara för att jag ska kunna tvätta alla vinter- och hösttäcken över min semster :D Skapligt skönt att ha en egen maskin och slippa lämna in dom.

Har nyss ätit ute i den underbara solen med så snart ska man duscha och krypa till kojs. Laddar inför näst SISTA dagen på jobbet, sedan inget jobb på 37 DAGAR!!!! WWWIIIEEEEE!!! So happy!!! Herråååå

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0