Ledig torsdag

istället för onsdag. Men skönt va de o bara jobba till 16 igår i stället för idag 18 som de hade blivit.

Idag va jag uppe 8 typ och målade stallet klart fram tills 12 då jag hoppade in i duschen och stack till stan. Blev att hämta att upp Carro som vart på paus o köpt sallad till oss. Stack sedan till Linn och hade en trevlig lunch ihop.
Blev en snabbis i stallet då jag va tvungen att hämta lite foder med till kusarna vid halv sex.

Väl hemma så hade de börjat rivas tak som tusan så nu e en fjärdedel typ bortriven. Ska bli sååå SKÖNT att få de klart denna sommar så de finns inte. Längtar nått enormt till ett SOVRUM med GARDEROBER!!!!

Annars så fick jag reda på att han som körde på oss fick 13000 I BÖTER!!! 13000!??!?!??! Skämt eller va faan tre kvaddade bilar o 13 fucking jävla tusen!!! Fyyy faan vad ARG jag e kan jag lova. Men de e ju som de e och bara vara glad över att vi inte fick en enda skråma!!

Nu blir de en snart att sussa kudden och ladda inför kortisdag i morn innan helgen =)
By by

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0