Sitter i morgonrocken

framför datan och lyssnar lite på Spotify, har nyss ätit frukost med och måste ta tag i dagen. Ska gå ner och måla de sista pilliga i stallet innan de blir andra stallet och motionera djuren. Hopptränade ju igår på myntabettet och de gick riktigt BRA, kunde faktiskt rida med still hand och han hoppade riktigt bra med.
Så nu blir de att ha de på när jag hoppar bara och kulbettet på backen när jag trimma.
Idag ska de få lite longering och i morgon vila då vi ska på student allihoppa.

Vi ska flytta hästarna i helgen med och faan vad glad jag e rent ut sagt!!!! Har ju velat flytta flera månader men de har inte funnits nått som passat oss tyvärr. Men nu blir de fem min från mig iaf och de blir kanoners tror jag,  alla andra hästarna e ut på bete så vi blir ensamma i stallet. Ska bli kul att känna glädje när man åker till stallet igen :D

Ikväll blir de lite fika med girlsen i Sanna o Marres nya lya =) Ska bli kul och se hur de bor nu, de trivdes ju så där i gamla lägenheten.
Nae nu måste jag ta på mig och gå ner till stallet. Ha en bra dag alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0