Söndag

och ännu en ledig dag. Min fösta lediga helg efter förra jobbhelgen så jag har njutit till max kan jag lova. Skapligt skön vecka va de ju förra då man jobbade alla utom torsdag och helgen, så ledig måndagen jobba tisdagen och ledig onsdag igen =) Sedan kommer helgen igen och man är ledig wwiiieee!!! 

Idag då iaf så har de jobbats med taket för fulla muggar, jag har mest langat material och sågat lite råspont ibland med Ogges mamma. Tog även tag i hallonlandet så nu ser man plantorna igen tack Ogges mamma för hjälpen =) Vi bakade även en rabarberpaj och grillade massa gott mitt på dagen, såå mysigt och skönt vi haft de på landet ;P

Hästarna fick loppa sig och bara vara hästar idag så åkte jag dit vid fem och gjorde allt, så jag hade insläppet men de andra va redan innne då iaf.

Nu ska vi se BB FINALEN och jag har ju mina favvos i finalen så skit samma vem som vinner =D
Bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0