Onsdag!!!!!!!!

Ska börja med att skriva om hoppträningen igår som gick SUPERBRA!!!
Va en svår s-linje som alla verkligen hade problem med förutom syss o Anton typ, han har ju sin galopp o rullar på i den hihh. Men för att behålla lugnet så travade jag in på linjen o bröt av emellan, ibland hann jag inte då första avståndet bara var 4 språng o nästa 5 eller sex beronde på hur man tog ut bågen. Men de gånger han fick haloppera så gick han lugnt så de va ingen fara. 

Hoppade även en kombination oxer - oxer o de gjorde han bra med, va lite fjantig i början o stannade två gånger. Men de va troligen för att jag fick en konstigt språng på hindret innan så han blev tilldragen i munnen. Men sedan kunde jag till o med komma i galopp en bana runt =DDD Blir så sjuuukt mycket bättre när man travhoppar innan o behåller lugnet på honom. 

Idag blir de ridning ute hade jag tänkt i form av jogging om det e upptinat så man kan trava lite på vägen. Annnars får de väl skrittas ute en sväng, välförtjänta av lite slapp ridning i dag efter igår. Va så KUL o se Anton o syss igen o de va så fina ihop. 

Skickar en ros till svärföräldrarna som åter igen röjt i stallet =) KRAM TILL ER!!!

Nu måste jag äta lite frulle o byta om från morgonrock till kläder kanske. Ska förresten på föreläsning från Hästkliniken i kväll, ska bli väldigt intressant =)  C YA

   


Kommentarer
Postat av: Paulsimone

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-11-18 @ 15:21:20
URL: http://paulsimone.blogbloc.com
Postat av: Paulsimone

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-11-18 @ 15:21:30
URL: http://paulsimone.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0