Blev som planerat

denna dag. Stallet va snabbt gjort och hästarna fick gå på pezoan båda två. Blev långa bommar på volt för Anton och korta för Conny. Båda skötte sig superbra och va huuur fina som helst.
Stack hem efter de och städade av en snabbis och hoppade in i duschen, innan jag stack in till stan för nya naglarna. Hade en bild i huvudet på hur jag ville ha dom och snacka om att de blev exakt SÅ!!

Nu ska jag bara slappa fram tills Greys börjar om en timme, för min näsa vill inte som jag idag. Är helt igentäppt och inte alls rolig. Så blev ingen promenad idag och säkert inte i morgon heller =( man ska ju inte anstränga sig så mycket då. Får räcka med ridningen på kvällen med bebis. Ska åka till Vrfs utebana och hoppa med honom för han behöver verkligen hoppa hoppa hoppa så han blir lydig. Ska även prova syss sadel bara för att se OM de kan vara den som gör att han springer.

Grillade förut förresten i VINTERJACKAN!! Heeelt sjuukt vad kallt det e ute och inte alls skönt heller för den delen. 
Hoppas på bättre väder i morgon när vi ska hoppa. Hej hopp i galopp ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0