Det hör bettet red jag på idag o faan vad ...

2011-05-09_18_02 (MMS)

Det hör bettet red jag på idag o faan vad bra han gick!!! En helt annan häst liksidig och fin. Red mest på en åtta hela passet och jobbade med låg hals, avsaktningar,fattningar, behålla lugnet och några byten. Kommer rida på detta bett i morgon igen o hoppas att de inte va nån engångsgrej att han va fin på det. Tror att de anera tvpdelade nyper ihop munnen på honom så att de inte ligger bra alls. Har även vart på föreläsning med Linda våran equiterapeut ikväll. Det va på klubben o vi va faktiskt några men kunde vart flera så klart ;) Hon visade på tre olika hästar eller aa behandla dom rättare sagt. Vi fick även känna och prova massa stretching osv. Kul va de och Linda e så underbar person och duktig på de hon gör!!!! Superbra att man hittat en bra equiterapeut som man trivs med och får hästarna att bli ännu finare :) Nahe dax o lägga undan mobilen och sova lite kanske, ska ut och gå i morgon bitti med vovvis hsr jag bestämt mig för. Hoppas detta inlägg kommer synas?! God natt


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sånt där bett har jag också, älskar det! :) Fin häst du har btw!

2011-05-10 @ 16:18:52
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0