Duktiga jag :)

Imorse  startade jag o Mollan med en promenix från fem till tio i sex ca =) Känndes sjuukt skönt när man väl va ute lite seg va jag innan och spreciellt när klocka ringde. Så som sagt så va jag duktg så nu ska jag hålla i detta och gå varje morgon e tänkt, kanske inte måndagarna för de känns liiite tidigt o gå kl 04.00 ;p Så får vi se hur de blir på helgerna kanske kan få med sig Ogge oxå då!??!

Blev ett hårdare pass för bebis idag i morn av bommar på ena långsidan. Känner att jag måste börja kräva lite mera nu av honom, spciellt i galoppen så han kan korta o länga sig till hoppningen. Red på kulbettet idag med o fasen vad bra de känns, hoppas hoppas att de håller i sig nu!!

I morgon e de lite jogging av båda hästisarna på lina, så ska transporten få nya däck :D
See ya


Dagens övning


Tillskott i prylfamiljen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0