Kollar på Greys

och gör ett snabbt inlägg om min dag =) Som vart LUGN för en gångs skull, promenad med sötaste vovven i morse ca 45 min=) Vart vare iaf o skönt med Mollan gick lösa nästan hela vägen och skötte sig superBRA :D Hon lyssnade till o med om jag sa stanna eller vänta, snacka om att hon blivit lydig stundtals.

Väl hemma igen åkte damsugaren fram o svabben med men bara bdrummet o köket för de va såå mycket hundhår. är ju mest där vovvis håller till när vi e på jobbet.
Blev lite kasta pinne med o vedintagning innan jag stack till stallet.
 
Så övningskörde jag med till Karstorp o lämnade transporten för vi har beställt nya däck till den. Känns så KUL o övningsköra faan måste ta kortet i sommar!! Sjukkt taggad o vill bara ta det så man kan va oberonde va mammsen.
Longerade hästarna bara i grimman med efteråt o gjorde stallet. Grimman tänker kanske några och JA ni läste rätt!! Conny gick så hårt igår och så e de bra träning för honom att bli longrad så så han hittar sin balans själv.

Åkte sedan hem o lämnade bilen o åkte med Ogges nya Can-Am in till stan o hämtade passaten på hans jobb, samt köpte en rörkoppling till stallet. Så nu e vattnet igång där nere o högtrycken e provad wwwiieee KUL de ska bli o tvätta i helgen!!

Ska fortsätta kolla Greys nu ÄLSKART faaan vill inte att de ska bli säsongsuppehåll vart efter!! Herrå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0