Kommer igen :D

Idag va man ledig igen o det e redan onsdag o heögens tävling närmar sig!! Jag håller mig till palnen och åker dit :D Kommer rida 1 meter och sedan ta ställning till 110n efter hur de känndes. Så får vi se hur de blir o hr han känns helt enkelt. Så får de bli och magkännslan e alltid den jag går på och den jag oftast är nöjd med och stolt över att jag håller fast vid.

Idag red jag han ganska gårt med lydnad i paddocken och han gick fatikst väldigt bra! Han blev som vanligt het och springig i galoppen men men vi redde ut de och avlutatde ett bra pass med lugn och ro. 
Longerade mina andra ögonsten med på pezoan och han skötte sig superbra. Gjorde stallet åt syss o mammsen med så de bara hade och släppa in dom senare, så kunde jag sticka hem. 
Hovis va med så Conny fick bakskor denna gång i och med tävlingen i helgen och de känns kanoners.

Blev en sväng till min älskade frissa med hihihih ;P Klippte bara luggen och sidecuten som planerat, så la vi i en blondoretvätt med så nu e man lite blondare till sommaren. Helt sjukt vad bra den funkar på mitt hår de gånger vi lagt den. Så nu klarar jag mig ett tag tills vi ska lägga i lite blonda slingor så de får vara ljust under sommaren och underhållsfritt ;)

På vägen hem sedan så handlade jag lite och väl hemma blev de en snnabbis ut med vovvis. stack sedan och hämtade lite havre till Anton panton med spom syss ville ha. Så nu klarar han sig ett tag till =)

Grillat blidde de till kvällsmat med stark tsatsiki ala Johanna ;P Nu e de start Greys så en snabbdusch innan de. Oj oj vilket långt inlägg de blev men men de som orkar läsa gör de annars skit it hahhah ;P
Kul by the way att de finns folk som komenterar mina inlägg då och då fortsätt med de alltid KUL =)
Herrå friends


Bebis bakfötter


Liiite strorleks skillnad på grabbarna grås tassar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0