Ledig dag på tävling med syss

blev de för min del iidag o de va synd att anton FJANTON sto inte kunde sköta sig!! Han blir sååå tjurig så de finns inte ibland. Men men bara komma igen nästa tävling.

Jag e såå NÖJD med gårdagen så jag unnade mig o älsklingen donkan, godis och läsk igår mmm gott gott gott ;P
Sitter just nu och äter lite godis och kollar på filmerna från igår. Ju mer jag tittar på dom ju mer nöjd blir jag över att jag red så pass bra, framför allt i 110n!! :D
Så nu är planen att han får gå 1m och 110 kommande tävlingar, så skola honom och vara JÄTTE NOGA med att han e lugn, inte springer och har rätt galopp.

Nu ska jag hoppe in i duschen efter en grusig dag i blåsten ;P
Herrå alla

TACK SYSS FÖR BILDERNA!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0